Retur

Vi elsker kundene våre og ønsker at du skal elske dine kjøp uten stresset med å sitte igjen med et produkt du ikke liker. Vi forstår utfordringene med å handle på nett og vil sørge for å gi deg førsteklasses service slik at du alltid er fornøyd med å handle hos oss!

Angrerett

På Luvia har du 14 dagers angrerett i henhold til norsk lov. Dette betyr at du kan returnere produktet innen 14 dager etter mottak, uten å oppgi grunn. Produktet må være ubrukt og i originalemballasje for å få full refusjon.

Returpolicy

Luvia aksepterer retur eller bytte av varer kjøpt på vår nettside innen 14 dager fra dato når varen er mottatt, under følgende betingelser:

  • Ingen synlige tegn på skade
  • All original emballasje er intakt
  • Eventuelle tegn på skade vil bryte Luvia-garantien
  • Varer kan ikke returneres eller byttes etter 30 dager fra kjøpsdato.

Flere typer varer er unntatt fra returretten. Vi aksepterer heller ikke produkter som hygieniske varer eller konsumerbare varer.

For å fullføre din retur, kan vi kreve en kvittering eller bevis på kjøp (ordrebekreftelses-e-post) med ditt ordrenummer.

For alle returer eller bytter, vennligst kontakt info@luvia.no og oppgi ditt ordrenummer og årsak til retur eller bytte. De vil håndtere forespørselen din i henhold til reglene som er angitt på denne siden.

Bytte (hvis aktuelt)

For alle returer eller bytter, vennligst kontakt info@luvia.no og oppgi ditt ordrenummer og årsak til retur eller bytte. De vil håndtere forespørselen din i henhold til reglene som er angitt på denne siden.

Returfrakt (hvis aktuelt)

Du er ansvarlig for å betale fraktkostnadene for å returnere varen.

Hvis du sender en vare som er verdt over 750kr, anbefaler vi at du bruker en sporingstjeneste eller kjøper fraktforsikring. Vi kan ikke garantere at vi mottar den returnerte varen.

Refusjoner (hvis aktuelt)

Når vi har mottatt og inspisert din retur, vil vi sende deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt den returnerte varen, samt godkjennings- eller avslagstatusen for refusjonen din. Hvis du blir godkjent, vil refusjonen bli behandlet, og en kredit vil automatisk bli brukt på din opprinnelige betalingsmåte.

Forsinkede eller manglende refusjoner (hvis aktuelt)

Det kan ofte ta noe tid mellom finansinstitusjonene før en refusjon er registrert (2-3 dager er normalt). Hvis du fortsatt ikke har mottatt refusjonen etter dette tidsrommet, vennligst send oss en e-post på info@luvia.no, så skal vi undersøke saken nærmere.

Gaver

Følg instruksjonene ovenfor for retur av nettbestillinger. Hvis varen var merket som gave ved kjøp og sendt direkte til deg, vil du motta et gavekort for verdien av returen. Når den returnerte varen er mottatt, vil et digitalt gavekort bli sendt til deg via e-post.

Skadede varer

Hvis du mottar en skadet eller defekt vare, vennligst send en forespørsel til vårt e-postteam på info@luvia.no.

Feil adresseopplysninger

Hvis du oppgav feil adresse under utsjekkingen, kan vi endre den frem til pakken sendes. Når den er sendt, og adressen er feil på grunn av kundens inntasting, er vi ikke ansvarlige for å sende en ny bestilling eller refundere kunden.

Tilbakemeldinger

Vi vil gjerne høre dine tilbakemeldinger, spørsmål eller bekymringer. Send oss gjerne en e-post på info@luvia.no for å fortelle oss hvordan vi gjør det. Vi tar dine tilbakemeldinger veldig seriøst og jobber alltid for å forbedre oss.